Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 1. desember 2015

Julekalender på Papirlosjen

I Desember skal vi ha Julekalender i Papirlosjen og ny utfordring. 
Denne heter # 12 Jul / Vinter
Alt er lov så lenge det er Jul eller Vinter.
Og premien kommer SLS Lines.
Bli med da vel.

Her er min inspirasjon idag.
Jeg har laget et Lollipopkort.








Arkene jeg har brukt er gamle ark fra et firma som heter Inkido og Minnehjørnet. 
De er dessverre ikke å få tak i lenger.
Jeg har kuttet 2 strimler på 3 inches.
 Kuttet med en Martha Stewart punch på den ene langsiden som har et sikk sakk mønster.
Så har jeg scoret på hver topp og bunn på sikksakkene, ut hele stimlene og brettet som trekkspill. Limt de to sammen og laget en rosett. 
Jeg har brukt dugistempler fra SLS Lines som jeg har fargelagt med Promakers. 
Jeg har  også brukt Spellbinders dieser til å kutte ut diverse rundinger med og uten kanter.
Sugerør, blonde og bånd fra stæsjet mitt. 
Har også brukt stardust stickles og glitter. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar