Free background from VintageMadeForYou

torsdag 22. oktober 2015

Inspirasjon Papirlosjen i Oktober

Idag er det min tur til igjen å inspirere dere på Papirlosjen
Jeg har bestemt meg for å prøve å bruke Spellbinders diesene mine mer. 
Har funnet ut at jeg er veldig dårlig på å bruke dem.
Så denne gangen har jeg brukt Radiant rectangles dies settet.
Arkene er fra Inkido og er gamle. De ensfargede er fra Bazill.
Blomster fra Nille, Wild orchids craft. Perle og perleholder fra Ebay. Bånd fra Søstrene Grene.

Ta fram diesene dine og lek deg litt med dem du og, 
jeg er helt sikker på at du har noen du ikke har brukt på en stund.

Stikk innom Papirlosjen og bli med på utfordringen denne mnd som er #Rosa. 
Vi vil se prosjekter med Rosa farge. Du finner utfordringen Her
Klem fra May Britt







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar