Free background from VintageMadeForYou

søndag 20. september 2015

Monokromatisk utfordring på Papirlosjen

Heisann!
Idag er det min tur igjen til å inspirere dere på Papirlosjen .Vi har en utfordring gående i September og det går ut på at vi vil se prosjekter laget Monokromatisk. Dvs en farge.
Jeg har valgt hvitt.. nå er vel strengt tatt ikke hvitt en farge men jeg syntes det er noe rent og fint med bare hvitt ton i ton.
Du finner utfordringen Her .








Jeg har brukt Spellbinders Dies som heter Imperial Gold Nestabilities. Decorative elements gold label four. nr S5-159.
Jeg har også brukt stjene diesene fra spellbinders.
Snøkrystallene er fra Joy craft.
God Jul diesen mener jeg er fra et svenskt firma men husker ikke i farta.. Lurer på om det kan være Vilda stamps.
Arkene er fra Crafters companion og er diverse ark med hvit toner.
Jeg har også brukt et matt sølv ark, og vellum ark fra Panduro.
hug snug bånd fra Ebay og perle med ramme i sølv fra Ebay. 
Blonde fra eget stæsj.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar